Shop More Submit  Join Login
About Digital Art / Student Member DayStarBreakFemale/United States Group :iconteam-star-light: Team-Star-Light
 
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 387 Deviations 1,650 Comments 3,919 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

Webcam

Groups

deviantID

DayStarBreak

Artist | Student | Digital Art
United States
Hi! I'm Rose/Nick.
I like to draw my characters (most of which are dogs!)
I like Coldplay, fun., Imagine Dragons, Bastille, Taylor Swift, and a whole bunch of other music!
I'm not a furry :^/
I draw something called "Star Forest" which is my original story (which I'd like to someday write/animate)
My friends are Hannah ( :iconnearly-missed: ), Ruby, and my best friend Trevor (commonly referred to as the boy on my deviantart, haha)
I'm an aromantic asexual.
I might be genderfluid (but idk yet, still very confusing)
:^)
Interests
there's a difference between "im just joking" and "im making fun of you"
especially when you do it once and i get upset and you do it several more times to embarrass me in front of my friends fuckign shit
excuse me for having a best friend, in fact the first best friend i've had in three fucking years because you treated me like shit so i still dont consider you a friend at all
excuse me for having a better time when he's around,,, excuse me for thinking, "hey, maybe my friends wanna hear this funny thing that happened, or this thing that made me happy"
cuz now i feel bad for wanting to even mention his name to you because no sooner do i do than its "you never shut up about him"

the point is you're jealous because i like him more than i will ever like you, and you know why ? it's cuz you've fucked up so many times, so many damn times that you've ruined any chance of even being close to my best friend. sorry you can't contain your fucking jealousy but dont take it out on me for being happy. fuck off.
//vent over
  • Mood: Rant

Activity


be calm. by DayStarBreak
be calm.
As I walk through the streets of my new city
My back feeling much better, I suppose
I've reclaimed the use of my imagination
For better or for worse, I've yet to know, but I
Always knew you'd be the one to understand me,
I guess that's why it took so long to get things right.
Suddenly I'm lost
On my street
On my block

Oh why, Oh why
Oh why haven't you been there for me?
Can't you see, I'm losing my mind this time?
This time I think it's for real, I can see

All the tree tops turning red
The beggars near bodegas grin at me
I think they want something
I close my eyes, I tell myself to breathe

And be calm.


--

be calm really hits me as a song for evercon. at least the one who comes to see me, not the one from star forest
he's really just a piece of me, but sometimes i feel bad for leaving him so out of things. poor kid
Loading...
there's a difference between "im just joking" and "im making fun of you"
especially when you do it once and i get upset and you do it several more times to embarrass me in front of my friends fuckign shit
excuse me for having a best friend, in fact the first best friend i've had in three fucking years because you treated me like shit so i still dont consider you a friend at all
excuse me for having a better time when he's around,,, excuse me for thinking, "hey, maybe my friends wanna hear this funny thing that happened, or this thing that made me happy"
cuz now i feel bad for wanting to even mention his name to you because no sooner do i do than its "you never shut up about him"

the point is you're jealous because i like him more than i will ever like you, and you know why ? it's cuz you've fucked up so many times, so many damn times that you've ruined any chance of even being close to my best friend. sorry you can't contain your fucking jealousy but dont take it out on me for being happy. fuck off.
//vent over
  • Mood: Rant
Main 6 by DayStarBreak
Main 6
There's six main characters:
-Evercon /native american culture insp
-Shaia /a calm and collected female who also knows how to kick ass if needed
-Ninja /a chubby but wicked awesome warrior, who holds a high government position and is also a poc
-Maisy /a supercute girly dog with the power to defend herself without a love interest
-Glade /a multicultural dragon boy aye
-Chevel /a weak kid but also very strong and respectful of women, making him a feminist :D
Loading...
Choose Your Character... by DayStarBreak
Choose Your Character...
Pixely friends ! :D
this took me an hour and a half bc I had to work with mspaint and single layers and hgngggng
I like the outcome kinda
Shaia is fab, ninja looks pissed and upset //good// and evercon is a what
But yeah I wish I had an rpg maker so I could make a game of em or smth
Loading...

AdCast - Ads from the Community

×

Journal History

Comments


Add a Comment:
 
:iconnearly-missed:
Nearly-Missed Featured By Owner Oct 4, 2014
OKAY BUT Look at this amazing homestuck cosplay vid

www.youtube.com/watch?v=jvMmKf…
Reply
:icontp32:
tp32 Featured By Owner Aug 31, 2014
Hi,

You've been tagged for the 10 questions about yourself tag here:

tp32.deviantart.com/journal/Au…
Reply
:iconspookyspirit13:
SpookySpirit13 Featured By Owner May 6, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks for the fav! :D
Reply
:icondaystarbreak:
DayStarBreak Featured By Owner May 6, 2014  Student Digital Artist
You're welcome! It was a great picture :)
Reply
:iconstarheavenly:
starheavenly Featured By Owner Feb 22, 2014  Hobbyist General Artist
Giiiiirl  its been forever!
Reply
:icondaystarbreak:
DayStarBreak Featured By Owner Feb 22, 2014  Student Digital Artist
holla how are you
Reply
:iconstarheavenly:
starheavenly Featured By Owner Feb 22, 2014  Hobbyist General Artist
Great ^^
You?
Reply
:icondaystarbreak:
DayStarBreak Featured By Owner Feb 22, 2014  Student Digital Artist
Pretty good, haha
Reply
:icon6gunsally:
6gunSally Featured By Owner Jan 18, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks for the fav!!!Big Fool Emoji-06 (Blush) [V2] 
Reply
:iconth3fak3mon3xpiri3nc3:
Th3Fak3mon3xpiri3nc3 Featured By Owner Jan 3, 2014  Student Traditional Artist
I like your icon!
Reply
Add a Comment: